9 de marzo de 2013

inspiration outfits

Happy Saturday!

Hoy estreno "sección" de post en el blog.
Desde hace años, cuando visito los blogs, o recibo correos con resumenes de outfits, guardo los looks que más me gustan, que me inspiran, que me dan ideas para DIY, etc.
Así que he decidio compartir los que voy guardando diariamente, para que puedan serviros también de inspiración. Y de paso, descubriros nuevos Blogs.
Today I start with a new "section" in my blog.
For years, when I visit blogs, or I received emails with summaries of outfits, I keep the looks that I like, that inspire me, that give me ideas for DIY, etc.
So I decided I'll share the daily fixing, so they can serve you as well of inspiration. And also maybe I discover you new Blogs.

 alicepoint.blogspot.com.es
 fashioncoolture.com.br
 jessicachristphotography.blogspot.ch
 normalnaya.blogspot.com.es
 odernichtoderdoch.blogspot.com.es
thesartorialist.com
 befrassy.net
 befrassy.net
 sincerelyjules.com
sincerelyjules.com

Espero que os haya gustado!
I hope you like it!

Lots of Love & Peace
xoxo

3 comentarios:

  1. Such inspiring blogs:)

    Would you like to follow each other? I follow back:)
    http://crystalcosmicchic.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  2. Love your blog ;)
    Would you like to follow each other via GFC? I'm your follower :)

    http://jesuismonika.blogspot.com

    ResponderEliminar

Éste es el contestador automático de Pitimini Mademoiselle, deja tu comentario después de leer el post, Gracias (:
This is the answering machine of Pitimini Mademoiselle, leave your comments after reading the post, Thanks (: